Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Ένδυσης - Έκδοση 30/06/2021
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Ένδυσης - Έκδοση 30/06/2021
Xanthi Theofanous / Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Ένδυσης - Έκδοση 30/06/2021


Στο χώρο της ένδυσης και υπόδησης η εταιρεία Mothercare, της Κλουκίνας, Ι., - Ι. Λάππας για το σύνολο του προηγούμενου έτους τα αποτελέσματα της κατέγραψαν συγκρατημένη μείωση σε σχέση με το 2019 κατά 4,8% και διαμορφώθηκαν σε 1.036.819 ευρώ. Οι πωλήσεις σε επίπεδο εταιρείας σημείωσαν μείωση για το 2020 κατά 11,98% και ανήλθαν σε 21.578.686 ευρώ, ενώ σε επίπεδο Ομίλου παρουσίασαν μείωση της τάξης του 14,44% σύμφωνα με το newmoney.gr. Βάσει των πιο πρόσφατων αποτελεσμάτων της Κλουκίνας, Ι., - Ι. Λάππας που δημοσιεύτηκαν από τη naftemporiki.gr και αφορούν το α’ τετράμηνο του 2021 οι συνολικές πωλήσεις άγγιξαν το +31% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ σε σχέση με το 2019 οι πωλήσεις έφτασαν το +2,32%. Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις το α’ τετράμηνο στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, στη Ρουμανία κατέγραψαν άνοδο 71%, στη Σερβία 48% και στην Αλβανία 48%.

Ο Όμιλος ΕΛΒΕ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του 2020 με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 22,13% στα 33,95 εκ. ευρώ, τα EBITDA κατά 71,95% στα 5,308 εκ. ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους κατά 330,66% στα 1,882 εκ. ευρώ. Οι πωλήσεις σε επίπεδο εταιρείας αυξήθηκαν κατά 146,70% στα 15,35 εκ. ευρώ, τα EBITDA κατά 103,90% στα 3,611 εκ. ευρώ και τα μετά φόρων κέρδη σημείωσαν άνοδο ύψους 94,40%. Όπως δημοσιεύει η naftemporiki.gr η ενισχυμένη επίδοση της ΕΛΒΕ για το 2020 οφείλεται στα έγκαιρα μέτρα και την επιτυχή διαχείριση των επιπτώσεων της πανδημίας. Ακόμα, η εταιρεία προσπαθεί για την ανάπτυξη της σε αγορές του εξωτερικού και στο τομέα των φωτοβολταϊκών σταθμών στην Ελλάδα.

Η ελληνική εταιρεία Calin, εισαγωγέας διεθνών εμπορικών σημάτων στην ελληνική αγορά, σημείωσε σημαντικές απώλειες στα έσοδα του 2020 λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας με το κύκλο εργασιών της εταιρείας να υποχωρεί κατά 36,18% και να διαμορφώνεται στα 32,988 εκ. ευρώ από 51,687 εκ. τη χρήση του 2019, όπως καταγράφει το businessnews.gr. Ωστόσο παρά την μείωση των εσόδων η κερδοφορία συνεχίστηκε για την εταιρεία με τα προ φόρων κέρδη να διαμορφώνονται στα 983 χιλιάδες ευρώ από 4,9 εκ. και τα μετά φόρων κέρδη στα 600 χιλιάδες ευρώ από 3,66 εκ. το 2019.

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου B&F, που αναπτύσσει τα brands BSB και Lynne, έκλεισε με πτώση 31,2% το 2020 και διαμορφώθηκε στα 55,17 εκ. ευρώ. Το περιθώριο κέρδους παρόλα αυτά επηρεάστηκε σε μικρό βαθμό παρουσιάζοντας πτώση μόλις 3% σε σχέση με τη χρήση του 2019 (58% και 55% αντίστοιχα). Τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 12,56 εκ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 43,75% σε επίπεδο Ομίλου και αύξηση 65,7% σε επίπεδο Εταιρείας. Σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day.gr, σε επίπεδο Ομίλου προέκυψε ζημία μετά από φόρους 1,18 εκ. ευρώ έναντι ζημιών μετά από φόρους (ΝΕΑΤ) 650 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Η ζημιά μετά φόρων στην Εταιρεία ανήλθε σε 1,518 εκ. ευρώ έναντι ζημιών μετά από φόρους (NEAT) 508 χιλ. ευρώ το 2019.

Το 2020 για τη Sarkk, αποκλειστικός διανομέας του brand Tommy Hilfiger και Calvin Klein, αποτέλεσε χρονιά ανάπτυξης καθώς ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3,42% στα 38,7 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,58 εκ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο 9,6% σε σχέση με τα 1,44 εκ. ευρώ του 2019. Όπως αναφέρει το businessnews.gr η Sarkk κατάφερε να διατηρήσει τη θετική της πορεία τόσο χάριν της ανάπτυξης του δικτύου λιανικής πώλησης όσο και του δικτύου χονδρικής. Κατά την προηγούμενη χρήση η εταιρεία διενέργησε επενδύσεις ύψους 1 εκ. ευρώ που αφορούσαν τις ανακαινίσεις και τα καταστήματα των brands της, το e-shop, την επέκταση του αποθηκευτικού χώρου και τη νέα εγκατάσταση διοικητικών γραφείων. Για το 2021 η Sarkk θα συνεχίσει να αναπτύσσει το δίκτυο λιανικής και χονδρικής και τις πωλήσεις μέσω e-shop, ενώ η εταιρεία δηλώνει πως έχει καταφέρει ήδη να υπερβεί τον τζίρο του προϋπολογισμού της.

Σε διεθνές επίπεδο, ο ισπανικός Όμιλος Inditex ανακοίνωσε τα καθαρά κέρδη του α΄ τριμήνου του έτους που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών και ανήλθαν σε 421 εκ. ευρώ. Παρόλα αυτά τα κέρδη παραμένουν κατά ένα τρίτο χαμηλότερα σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα την αντίστοιχη περίοδο Φεβρουαρίου-Απριλίου (2019). Οι καθαρές πωλήσεις του α’ τριμήνου του 2021 παρουσιάστηκαν αυξημένες κατά 25% και διαμορφώθηκαν στα 4,9 δισ. ευρώ, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 αλλά παραμένουν χαμηλότερες από τα 5,93 δισ. ευρώ του 2019. Επιπλέον, οι online πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 67% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις της Inditex υποχώρησαν κατά 40,3% και τα κέρδη μειώθηκαν κατά 65,5% σύμφωνα με το businessnews.gr.

Η σουηδική πολυεθνική H&M παρουσίασε αυξημένες καθαρές πωλήσεις κατά 62% το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 5,59 δισ. δολάρια. Ωστόσο σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019 οι καθαρές πωλήσεις της H&M μειώθηκαν κατά 19%. Ακόμα, οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα την περίοδο 1-13 Ιουνίου αυξήθηκαν κατά 35% στο έτος και 2% την αντίστοιχη περίοδο το 2019 σύμφωνα με είδηση της naftemporiki.gr.

Η βρετανική εταιρεία λιανικής Ted Baker ανακοίνωσε ζημιές για τη χρήση 2020 και προειδοποιεί ότι τα έσοδα α΄ τριμήνου της τρέχουσας χρήσης έχουν μειωθεί κατά 20% εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Σύμφωνα με το capital.gr η εταιρεία Ted Baker λόγω επιχειρησιακών και διοικητικών προβλημάτων τα τελευταία δύο χρόνια, ανακοίνωσε για τη χρήση που έληξε στις 30 Ιανουαρίου υποκείμενες προ φόρων ζημιές 59,2 εκ. στερλίνων (83,53 εκ. δολάρια), έναντι κερδών 4,8 εκ. στερλίνων πριν από έναν χρόνο.

Η επίσης βρετανική εταιρεία λιανικής μέσω διαδικτύου ASOS σημείωσε αυξημένες πωλήσεις κατά 21% για το τετράμηνο μέχρι τις 30 Ιουνίου. Τα έσοδα του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 1,29 δισ. στερλίνες (1,79 δισ. δολάρια) στο τετράμηνο, υψηλότερα από τα 1,1 δισ. στερλίνες στην αντίστοιχη περίοδο του 2020. Σύμφωνα με το capital.gr οι πωλήσεις της ASOS τον Μάρτιο - Ιούνιο ήταν πιο χαμηλές από τις αναμενόμενες και η εταιρεία πιστεύει πως αυτό θα συνεχιστεί λόγω των αβέβαιων εξελίξεων της πανδημίας.

Όσον αφορά τις εταιρείες πολυτελών προϊόντων, η γαλλική LVMH, η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου ανακοίνωσε πως τα κέρδη υπερέβησαν τις εκτιμήσεις καθώς τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου του 2021 τετραπλασιάστηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020. Όπως καταγράφει το capital.gr οι συνολικές πωλήσεις της LVMH αυξήθηκαν κατά 84% σε ετήσια βάση στο β΄ τρίμηνο του έτους σε συγκρίσιμη βάση και διαμορφώθηκαν στα 14,7 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν περισσότερο στους οίκους Dior, Fendi και Louis Vuitton.

Με ανοδικούς ρυθμούς κινείται και η βρετανική εταιρεία Burberry το 2021 καθώς οι πωλήσεις της επιταχύνονται και υπάρχει ισχυρή ανάπτυξη στα δερμάτινα είδη, όπως δηλώνει η ίδια η εταιρεία. Τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις της εταιρείας το δεύτερο τρίμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 86% και διαμορφώθηκαν στα 479 εκ. στερλίνες (662 εκ. δολάρια), με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να αυξάνονται κατά 90% από το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και 1% από το 2019, όπως δημοσιοποιεί το capital.gr.

Η Hermes Grece, θυγατρική της γαλλικής Hermes International, συνάντησε σημαντική μείωση στα αποτελέσματα του 2020 εξαιτίας της πανδημίας, μικρότερη όμως από τις προβλέψεις των ειδικών. Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr, ο κύκλος εργασιών της Hermes Grece A.E. για το σύνολο του 2020 εμφάνισε πτώση 28,49% και διαμορφώθηκε στα 7,628 εκ. ευρώ, έναντι 10,668 εκ. τη χρήση του 2020. Τα αποτελέσματα του 2020 μετά από φόρους υποχώρησαν κατά 72,81% και ανήλθαν σε 434.826,84 ευρώ (5,70% επί των πωλήσεων), έναντι 1,599 εκ. το 2019.

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
484
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS