environmental-awareness-20210307
X

Ροή Επιλεγμένων Ειδήσεων από τις Ελληνικές Επιχειρήσεις | LB Daily

Σημαντική αρθρογραφία από το επιχειρηματικό τοπίο. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.

 
δημιουργικό για τις εταιρικές ειδήσεις
Xanthi Theofanous / Κυριακή, 7 Μαρτίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Δράσεις Εταιρειών για Μείωση της Περιβαλλοντικής Επιβάρυνσης - Έκδοση 07/03/2021


Σύμφωνα με δήλωση της Φάρμα Κουκάκη, που δημοσιεύει το businessnews.gr, η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει τις ενέργειες που έχουν σκοπό την προστασία του πλανήτη. Η βιομηχανία γαλακτοκομικών εδώ και χρόνια χρησιμοποιεί 100% ανακυκλώσιμο πλαστικό για τις συσκευασίες της και πλέον δεσμεύεται ότι εντός του 2021 θα χρησιμοποιεί 30% ανακυκλωμένο πλαστικό στις φιάλες των προϊόντων και θα μειώσει το βάρος των συσκευασιών, εξοικονομώντας επιπλέον 30 τόνους πλαστικού ετησίως. Η εταιρεία σκοπεύει να αντικαταστήσει 126 τόνους πλαστικού με ανακυκλωμένο PET και άρα, να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 52%. Η πολιτική της Φάρμα Κουκάκη για μείωση πλαστικού έρχεται μετά από επενδύσεις για φωτοβολταϊκά συστήματα και οχήματα φυσικού αερίου, την διαχείριση αποβλήτων, την επαναχρησιμοποίηση νερού στην παραγωγική διαδικασία, την  συλλογή και επεξεργασία λυμάτων για παραγωγή βιοαερίου κα.

Στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων προχωρά και η Όλυμπος, καθώς στο εξής θα διαθέτει τα προϊόντα της αποκλειστικά σε φιάλες από ανακυκλωμένο PET, όπως καταγράφει το businessnews.gr. Η Όλυμπος είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που εισήγαγε στην ελληνική αγορά τη βιοπαραγόμενη συσκευασία, ενώ σε συνδυασμό με το ανακυκλωμένο PET η εταιρεία προσβλέπει σε ένα καλύτερο μάλλον. Ο τελικός στόχος για την γαλακτοκομική εταιρεία είναι το μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και δεσμεύεται σε αυτό με το σύνθημα OLY GREEN.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι επεσήμανε ότι οι επενδύσεις για την εταιρεία συνεχίζονται, και το 2021 πρόκειται να υλοποιηθεί επένδυση για τη λειτουργία σταθμού βιοαερίου και συμπαραγωγής ενέργειας και θερμότητας. Οι επενδύσεις της προηγούμενης πενταετίας για την Κρι Κρι ανήλθαν στα 43 εκ. ευρώ ενώ το κόστος για την εν λόγω επένδυση θα ανέλθει στα 5 εκ. ευρώ, σύμφωνα με τη naftemporiki.gr. Στόχος είναι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος αλλά και η παραγωγή ΑΠΕ για την αξιοποίηση των αποβλήτων του εργοστασίου.

Η PepsiCo υπερδιπλασιάζει τους στόχους της σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για τον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030, ενώ δεσμεύεται για επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2040. Για να επιτύχει αυτό τον στόχο η πολυεθνική εταιρεία τροφίμων και ποτών σχεδιάζει να αποσύρει 5 εκ. οχήματα για την εξάλειψη 26 εκ. μετρικών τόνων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε ετήσια βάση και να μειώσει τις εκπομπές αερίων στη βιώσιμη γεωργία. Ακόμα, το σχέδιο δράσης της εταιρεία βασίζεται στη μείωση της χρήσης πρωτογενούς πλαστικού και τη μετάβαση σε ανακυκλωμένο PET συσκευασιών και φιαλών κατά 100%. Οι εκπομπές θα μειωθούν επίσης στις επιχειρηματικές δραστηριότητες μέσω της αναβάθμισης των χώρων παραγωγής, αποθήκευσης, μεταφοράς και διανομής σε αειφόρους, με σκοπό την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδα και μέσω της αναβάθμισης των τεχνολογιών. Τέλος, σύμφωνα με το newmoney.gr η PepsiCo σκοπεύει να ενισχύσει τη χρήση  ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας και να εξαλείψει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα πλαίσια του περιορισμού της κλιματικής αλλαγής.

Υιοθετώντας την ιδέα «1% για τον Πλανήτη» η εταιρεία προϊόντων υγείας και ομορφιάς, Apivita δεσμεύεται να επιστρέψει στον πλανήτη τους πόρους που αντλεί από αυτόν και να πραστατέψει το περιβάλλον δίνοντας του αξία. Η Apivita σε ανακοίνωση της δήλωσε πως συμμετέχοντας στη δράση αυτή θα επιστρέψει στον πλανήτη τουλάχιστον το 1% των πωλήσεων της σειράς BEE SUN SAFE και το 1% των πωλήσεων των e-shop παγκοσμίως. Στοχεύοντας στην προστασία της βιοποικιλότητας, την ανάδειξη της σπουδαιότητας των μελισσών για την ανθρωπότητα και την ισχυροποίηση του θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος η Apivita αποφασίζει το 2021 να ενταχθεί στον Οργανισμό «1% για τον Πλανήτη». Την κοινή ιδέα του Οργανισμού «1% for the Planet» μοιράζονται περισσότερα από 4.000 μέλη σε όλο τον κόσμο όπως παρουσιάζει το newmoney.gr.

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
153
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Η πλατφόρμα Linked Business παρέχει όλα τα εργαλεία για να αποκρυπτογραφήσετε την αγορά σας!

Ψάχνετε για επιχειρήσεις σε μια οδό; Σε ένα οικοδομικό τετράγωνο; Ψάχνετε για επιχειρήσεις σε όλη την επικράτεια; Σας ενδιαφέρει μια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή ένας ολόκληρος κλάδος; Οι απαντήσεις σας βρίσκονται μέσα στην Linked Business!

Μάθετε περισσότερα...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έχετε κάποια απορία σχετικά με τη λειτουργία και τις χρήσεις της πλατφόρμας; Ζητήστε πληροφορίες στα:

 

Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

  ΕΓΓΡΑΦΗ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η Linked Business συμμετέχει στο πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας