geospatial-intelligence
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Geospatial Intelligence: Στροφή στην Κερδοφορία Μέσα από την Τοποθεσία
Victoria Louvari / Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2023 / Κατηγορίες: Marketing, Πωλήσεις, Γενικού Ενδιαφέροντος

Geospatial Intelligence: Στροφή στην Κερδοφορία Μέσα από την Τοποθεσία

Μέση Ανάγνωση: 4 λεπτά


Λίγους μήνες πριν το 2024 και ας παραδεχτούμε το εξής:

Η αξιοποίηση δεδομένων τοποθεσίας είναι κρίσιμης σημασίας για κάθε επιχείρηση.

Όποιος κι αν είναι ο τελικός στόχος – περισσότεροι email subscribers, μεγαλύτερη διαφημιστική απήχηση, αυξημένες πωλήσεις, μικρότερο ρίσκο ή οτιδήποτε άλλο αποτελεί στρατηγικό στόχο της επιχείρησης.

Η ανάπτυξη των δεδομένων τοποθεσίας, ή για να το θέσω καλύτερα, των δεδομένων που σχετίζονται με την τοποθεσία, έχει ανοίξει νέους ορίζοντες για στοχευμένες και εύστοχες ενέργειες.

Προχωράμε και τα παίρνουμε από την αρχή.

Γεωχωρική Νοημοσύνη – Τίνος Είσαι Εσύ;

Η Γεωχωρική Νοημοσύνη (Geospatial Intelligence, GEOINT) ως όρος, αναφέρεται στη διαδικασία συλλογής, ανάλυσης και ερμηνείας δεδομένων που βασίζονται σε τοποθεσία, με σκοπό την απόκτηση πολύτιμων γνώσεων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.

Συνδυάζει την τεχνολογία συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS) με ανάλυση νοημοσύνης για την κατανόηση των «χωρικών» σχέσεων μεταξύ των διαφόρων σημείων δεδομένων. Το GEOINT περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων δορυφορικών εικόνων, αεροφωτογραφιών, δεδομένων GPS, γεωχωρικών βάσεων δεδομένων και check-in μέσων κοινωνικής δικτύωσης (το γνωστό location που προσθέτουμε στα social καθημερινά). Ενσωματώνοντας αυτές τις διαφορετικές πηγές δεδομένων, οι οργανισμοί μπορούν να εξάγουν σημαντικά μοτίβα, τάσεις και σχέσεις, οδηγώντας σε μια ολοκληρωμένη κατανόηση των γεγονότων, των περιουσιακών στοιχείων και των δραστηριοτήτων σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

Οι πηγές δεδομένων που βασίζονται στην τοποθεσία είναι ποικίλες και παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες. Για να γίνει η ανάλυσή τους αποτελεσματικά, καθώς είναι τεράστιος ο όγκος δεδομένων, έχουν προκύψει μια σειρά από εργαλεία και τεχνολογίες, όπως το GIS, το λογισμικό τηλεπισκόπησης (Remote Sensing Software), τα εργαλεία επεξεργασίας δορυφορικών και εναέριων εικόνων, αλλά και οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης, που εφαρμόζονται επίσης όλο και περισσότερο για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών ανάλυσης.

Μια Αποτελεσματική Στρατηγική Μάρκετινγκ

Όσο διαβάζετε θα αντιλαμβάνεστε ότι το Geospatial Intelligence μπορεί να διαδραματίσει (και το κάνει) κρίσιμο ρόλο στην ενεργοποίηση εξατομικευμένων στρατηγικών μάρκετινγκ, μέσα από δεδομένα που βασίζονται στην τοποθεσία για μεμονωμένους καταναλωτές ή/και επιχειρήσεις.

Αναλύοντας αυτά τα γεωχωρικά δεδομένα, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν τις προτιμήσεις, τις συμπεριφορές και τις κινήσεις των πελατών, προσαρμόζοντας τις ενέργειες μάρκετινγκ έτσι, ώστε να «ταιριάζουν» με συγκεκριμένες ανάγκες και ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, με τη βοήθεια της γεωχωρικής νοημοσύνης, οι εταιρείες μπορούν να προσδιορίσουν τις τοποθεσίες στις οποίες «συχνάζει» το κοινό-στόχος τους, να αξιολογήσουν τα δημογραφικά στοιχεία συγκεκριμένων περιοχών και να διακρίνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτές τις περιοχές. Αυτή η γνώση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρέχουν σχετικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο, προσφορές και προωθήσεις σε μεμονωμένους πελάτες με βάση το γεωγραφικό τους πλαίσιο.

Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν γεωχωρικά δεδομένα για να προσδιορίσουν τις εποχιακές τάσεις, τις τοπικές εκδηλώσεις ή προτιμήσεις, σχεδιάζοντας παράλληλα ενέργειες που ευθυγραμμίζονται με όλους τους παράγοντες.

Σύμμαχος στη Σχέση Κόστους – Οφέλους

Πέρα από τις ενέργειες μάρκετινγκ όμως, η ενσωμάτωση δεδομένων γεωχωρικής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις, παρέχει μια σειρά πρόσθετων πλεονεκτημάτων. Ένα από τα βασικότερα, είναι ο ενισχυμένος έλεγχος κόστους και η βελτιστοποίηση των πόρων.

Έχοντας τη δυνατότητα πρόσβασης σε λεπτομερείς χάρτες που εμφανίζουν τις τοποθεσίες διαφόρων επιχειρήσεων, οι εταιρείες μπορούν να σχεδιάσουν στρατηγικά τις δραστηριότητές τους για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος. Η γεωχωρική νοημοσύνη τους επιτρέπει να εντοπίζουν βέλτιστες διαδρομές για τη διαδικασία πώλησης και την παροχή υπηρεσιών, γεγονός που μπορεί να μειώσει σημαντικά τα έξοδα μεταφοράς και την κατανάλωση καυσίμου.

Τα δεδομένα αυτά, αποτελούν επίσης ένα πολύτιμο εργαλείο για τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων και των δραστηριοτήτων τους, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης των ωρών εργασίας των πωλητών στο πεδίο. Χρησιμοποιώντας λεπτομερείς χάρτες που εμφανίζουν τοποθεσίες επιχειρήσεων και ομάδες πελατών, οι εταιρείες μπορούν να σχεδιάσουν αποτελεσματικά τις διαδρομές και τα χρονοδιαγράμματα των ομάδων πωλήσεών τους.

Με πρόσβαση σε πληροφορίες για τοποθεσίες πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν βελτιστοποιημένες διαδρομές που ελαχιστοποιούν τον χρόνο ταξιδιού και μεγιστοποιούν την πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Αυτό όχι μόνο αυξάνει την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων πωλήσεων, αλλά και ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών διασφαλίζοντας έγκαιρες επισκέψεις.

Επιπλέον, η γεωχωρική νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη κατανομή του φόρτου εργασίας. Οπτικοποιώντας την πυκνότητα των δυνητικών και των υπαρχόντων πελατών σε έναν χάρτη, οι εταιρείες μπορούν να εκχωρήσουν περιοχές πωλήσεων που φέρνουν σε «ισορροπία» τον φόρτο εργασίας και τον χρόνο ταξιδιού. Αυτό - από μόνο του -  αποτρέπει τους πωλητές από το να ξοδεύουν υπερβολικό χρόνο μεταξύ των ραντεβού και αντ' αυτού τους επιτρέπει να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην επαφή με τους πελάτες.

Όσο για το δίκτυο προμηθευτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν προμηθευτές που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, οδηγώντας σε μειωμένο κόστος αποστολής και ταχύτερους χρόνους παράδοσης. Αυτή η προληπτική προσέγγιση στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας μεταφράζεται τελικά σε εξοικονόμηση κόστους και βελτιωμένη λειτουργική αποτελεσματικότητα.

Όπως είναι φανερό, η ενσωμάτωση δεδομένων γεωχωρικής νοημοσύνης σε επιχειρηματικές στρατηγικές υπερβαίνει την απλή κατανόηση του τοπίου της αγοράς. Εξουσιοδοτεί τις εταιρείες να λαμβάνουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις, να εξορθολογίζουν τις λειτουργίες, να μειώνουν τους κινδύνους και να βελτιστοποιούν το κόστος, οδηγώντας τελικά σε αυξημένη ανταγωνιστικότητα και διαρκή ανάπτυξη.

Θέλετε να κάνετε αποτελεσματικό σχεδιασμό των επισκέψεων με ιδανική κάλυψη των σημείων πώλησης;

Είναι η Κατάλληλη Στιγμή

Το Geospatial Intelligence αποτελεί σίγουρα ένα εργαλείο με μετασχηματιστική δύναμη, αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Τη στιγμή που η σύγχρονη αγορά κατακλύζεται από «πολυπλοκότητα», η αξιοποίηση της γεωχωρικής νοημοσύνης αναδεικνύεται ως μια στρατηγική - ακρογωνιαίο λίθο που επιτρέπει την προσαρμογή, την καινοτομία και την ευημερία σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον.

Χρειάζεται απλώς το πρώτο «μικρό» βήμα υιοθέτησης από τις επιχειρήσεις.

  • Avatar, Βικτώρια Λούβαρη
    Βικτώρια Λούβαρη
    Marketing Executive
Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
116
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS