Linked Business / Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019 / Κατηγορίες: Συνεντεύξεις Η αναμέτρηση Ευρώπης - Fake News Μια συνέντευξη του Μιχάλη Βαφόπουλου στην Καθημερινή Έχουν περάσει μόλις δύο χρόνια και κάτι ψιλά, από το άρθρο του Motherboard και τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις σχετικά με τον ρόλο των social media και της Cambridge Analytica στην εκλογή Trump αλλά και στο αποτέλεσμα του Brexit. Με τις Ευρωεκλογές να βρίσκονται σε απόσταση μόλις δύο μήνες, η Ευρωπαϊκή Ένωση αναθέτει πλέον στις ευρωπαϊκές υπηρεσίες πληροφοριών το καθήκον να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά κάθε κακόβουλο φορέα επηρεασμού και παραπλάνησης της κοινής γνώμης. Σύμφωνα με τον Μιχάλη Βαφόπουλο, οι βασικοί μηχανισμοί ποδηγέτησης της κοινής γνώμης είναι δύο: οι ειδικά εκπαιδευμένες ομάδες κρούσης και τα διαδικτυακά ρομπότ ή bot, προγράμματα δηλαδή τα οποία εκτελούν αυτοματοποιημένες εργασίες. "Ολα τα μεγάλα κόμματα και στην Ελλάδα διαθέτουν dealing rooms: γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι κάθονται άνθρωποι με υπολογιστές που καθοδηγούν σε πραγματικό χρόνο, όχι τις κινήσεις στην αγορά χρήματος, όπως στις τράπεζες, αλλά τη διασπορά ειδήσεων για τον επηρεασμό των ψηφοφόρων. Γράφουν κείμενα στα κοινωνικά μέσα, δίνουν εντολές στα trolls για αναρτήσεις σε πλαστούς λογαριασμούς και μπλοκάρισμα ειδήσεων ενοχλητικών στους εντολείς τους, αποτελούν μια ισχυρή ομάδα σε διαρκή και άμεση συνεννόηση. Στόχος, να ωθηθούν στην κάλπη για να ψηφίσουν υπέρ των εντολέων τους άτομα που δεν είχαν την πρόθεση να συμμετάσχουν στις εκλογές ή ήταν αναποφάσιστα, να οδηγηθούν στη διαμαρτυρία διά της αποχής εκείνοι που θα ψήφιζαν εναντίον τους. Επιπλέον... " Σύμφωνα με έρευνα της διαΝΕΟσις, το 71% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου διαβάζει τις ειδήσεις στα κοινωνικά μέσα η τηλεόραση αποτελεί δεύτερη επιλογή τους (67%). Ρέπουμε προς τα άκρα και υιοθετούμε σχεδόν ακρίτως ψευδές περιεχόμενο και θεωρίες συνωμοσίας. Σύμφωνα με το Oxford Internet Institute, σε εννέα περιπτώσεις που εξέτασε (εκλογές, πολιτικές κρίσεις) δεν προέκυψε ούτε μία όπου να μην υπήρξε ψηφιακή χειραγώγηση των χρηστών κοινωνικών μέσων. Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: Η αναμέτρηση Ευρώπης - fake news Ανδρέας Μπατσής Digital Strategy & Market Intelligence Read the Full Article V for Big Data! Τι είπατε; B2B Marketing - Η Στρατηγική του Customer Experience Εκτύπωση Rate this article: Δεν υπάρχει αξιολόγηση 1163 Ετικέτες:fake newssocial media Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.blog comments powered by Disqus