Συνέντευξη με τον Μιχάλη Βαφόπουλο στην Καθημερινή
X
Θέλετε να γίνετε κυρίαρχοι στην αγορά σας; Πώς να γίνετε κυρίαρχοι στην αγορά σας. Τάσεις, ιδέες, εργαλεία και άμεσα εφαρμόσιμες βέλτιστες πρακτικές.
Η αναμέτρηση Ευρώπης - Fake News
Linked Business / Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019 / Κατηγορίες: Συνεντεύξεις

Η αναμέτρηση Ευρώπης - Fake News

Μια συνέντευξη του Μιχάλη Βαφόπουλου στην Καθημερινή


Έχουν περάσει μόλις δύο χρόνια και κάτι ψιλά, από το άρθρο του Motherboard και τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις σχετικά με τον ρόλο των social media και της Cambridge Analytica στην εκλογή Trump αλλά και στο αποτέλεσμα του Brexit.

Με τις Ευρωεκλογές να βρίσκονται σε απόσταση μόλις δύο μήνες, η Ευρωπαϊκή Ένωση αναθέτει πλέον στις ευρωπαϊκές υπηρεσίες πληροφοριών το καθήκον να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά κάθε κακόβουλο φορέα επηρεασμού και παραπλάνησης της κοινής γνώμης.

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Βαφόπουλο, οι βασικοί μηχανισμοί ποδηγέτησης της κοινής γνώμης είναι δύο: οι ειδικά εκπαιδευμένες ομάδες κρούσης και τα διαδικτυακά ρομπότ ή bot, προγράμματα δηλαδή τα οποία εκτελούν αυτοματοποιημένες εργασίες.

"Ολα τα μεγάλα κόμματα και στην Ελλάδα διαθέτουν dealing rooms: γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι κάθονται άνθρωποι με υπολογιστές που καθοδηγούν σε πραγματικό χρόνο, όχι τις κινήσεις στην αγορά χρήματος, όπως στις τράπεζες, αλλά τη διασπορά ειδήσεων για τον επηρεασμό των ψηφοφόρων. Γράφουν κείμενα στα κοινωνικά μέσα, δίνουν εντολές στα trolls για αναρτήσεις σε πλαστούς λογαριασμούς και μπλοκάρισμα ειδήσεων ενοχλητικών στους εντολείς τους, αποτελούν μια ισχυρή ομάδα σε διαρκή και άμεση συνεννόηση. Στόχος, να ωθηθούν στην κάλπη για να ψηφίσουν υπέρ των εντολέων τους άτομα που δεν είχαν την πρόθεση να συμμετάσχουν στις εκλογές ή ήταν αναποφάσιστα, να οδηγηθούν στη διαμαρτυρία διά της αποχής εκείνοι που θα ψήφιζαν εναντίον τους.

Μιχάλης Βαφόπουλος, CEO of Linked Business

Επιπλέον...

"

Σύμφωνα με έρευνα της διαΝΕΟσις, το 71% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου διαβάζει τις ειδήσεις στα κοινωνικά μέσα η τηλεόραση αποτελεί δεύτερη επιλογή τους (67%). Ρέπουμε προς τα άκρα και υιοθετούμε σχεδόν ακρίτως ψευδές περιεχόμενο και θεωρίες συνωμοσίας.

Σύμφωνα με το Oxford Internet Institute, σε εννέα περιπτώσεις που εξέτασε (εκλογές, πολιτικές κρίσεις) δεν προέκυψε ούτε μία όπου να μην υπήρξε ψηφιακή χειραγώγηση των χρηστών κοινωνικών μέσων.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: Η αναμέτρηση Ευρώπης - fake news

  • Avatar, Ανδρέας Μπατσής
    Ανδρέας Μπατσής
    Digital Strategy & Market Intelligence
Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
1110
Ετικέτες:fake newssocial media
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS