Μπορεί η κρατούσα αντίληψη να θέλει την παραδοσιμότητα των newsletters να εξαρτάται αποκλειστικά από τις πρακτικές που ακολουθεί ο αποστολέας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αυτές αποτελούν τη μοναδική παράμετρο έτσι ώστε τα email σας ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ!
Στο άρθρο του Email Tool Tester, Email Deliverability: A Detailed Look at the Best-Performing Tools, δημοσιεύονται οι συγκριτικοί πίνακες παραδοσιμότητας του 2018 για τις διάφορες πλατφόρμες και τα δεδομένα δείχνουν ότι η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική. Και μας χτυπάει ακόμη περισσότερα καμπανάκια, μόλις προχωρήσουμε στην ανάλυση του άρθρου σχετικά με την παραδοσιμότητα και τα tabs στα οποία καταλήγουν τα email εντός των επιμέρους email clients. Ενδεικτικά, το σύνολο των emails που στέλνονται μέσω Mailchimp, καταλήγουν στο Promotions Tab του Gmail!
Οπότε, αφού εξασφαλίσετε ότι ακολουθείτε κάποιες σημαντικότατες βέλτιστες πρακτικές προκειμένου να μην μπλοκάρεστε από τα φίλτρα spam (όπως π.χ. να αποφεύγετε το design στα newsletters), διαβάστε αναλυτικά το άρθρο ώστε να μπορείτε να αξιολογήσετε ή και να επαναξιολογήσετε την επιλογή της πλατφόρμας που χρησιμοποιείτε.
Ενδεικτικά, η πρώτη τριάδα της κατάταξης είναι…
- ActiveCampaign: 96%
- Constant Contact: 93%
- Drip: 89.8%