Οι Συνεργασίες Ιανουαρίου, 2022
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οι Συνεργασίες Ιανουαρίου, 2022
Xanthi Theofanous / Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2022 / Κατηγορίες: LB Daily

Οι Συνεργασίες Ιανουαρίου, 2022


Οι στρατηγικές συμμαχίες μεταξύ οργανισμών το πρώτο μήνα του νέου έτους κατέχουν κυρίαρχο ρόλο στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Αρχικά ο ΟΛΘ με τη SCZone (Οικονομική Ζώνη της Διώρυγας του Σουέζ) υπογράφουν συμφωνία συνεργασίας με σκοπό την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και την αύξηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους. Σύμφωνα με το newmoney.gr, κύριος στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η ανταλλαγή γνώσεων και επαγγελματικής εμπειρίας μεταξύ των Λιμένων της Πορτ Σαΐντ και του Λιμένα της Θεσσαλονίκης. Επίσης, η ανάπτυξη κοινών πρωτοβουλιών με επίκεντρο εμπορικές και εκπαιδευτικές δράσεις θα ενισχύσουν τις εμπορευματικές και επιβατικές ροές μεταξύ Αιγύπτου και Ελλάδας, όπως τη δημιουργία ναυτιλιακής γραμμής για ευπαθή εμπορεύματα και χύδην φορτίο και την ανάπτυξη κρουαζιερών. 

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB) υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας στο πλαίσιο δράσεων ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας μέσω της καινοτομίας και της εξωστρέφειας. Σύμφωνα με τη naftemporiki.gr, οι δύο οργανισμοί αποφάσισαν στην από κοινού προσπάθεια για στήριξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της εξαγωγικής ικανότητας των ελληνικών επιχειρήσεων, μέσω της ανταλλαγής γνώσης, τη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και την αμοιβαία συμμετοχή σε δράσεις δικτύωσης και mentoring. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Γιάννης Μπρατάκος, η συνεργασία μεταξύ των δυο φορέων προβλέπει στην ενδυνάμωση της πρωτοβουλίας, προωθεί την συνεργεία και αποσκοπεί στην ενίσχυση του επιχειρείν.  

Νέα συνεργασία πραγματοποιείται μεταξύ του ΟΑΕΔ και της Microsoft Hellas στο τομέα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Microsoft "GR For Growth". Η συνεργασία στοχεύει στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού σε τεχνολογίες αιχμής και την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος στην αγορά εργασίας. Επίσης, οι δυο οργανισμοί επιβεβαίωσαν την από κοινού ανάληψη δράσεων για την παροχή ποιοτικής και δωρεάν εξ’ αποστάσεως κατάρτισης σε ανέργους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται στο γεγονός ότι το πρόγραμμα, που υλοποιείται μέσω της συνεργασίας ΟΑΕΔ- Microsoft, αναπτύσσει δεξιότητες που έχουν επιλεγεί με βασικό κριτήριο την κάλυψη κενών στην αγορά εργασίας, λαμβάνοντας υπόψη τη ζήτηση σε συγκεκριμένα επαγγέλματα και αναλύοντας δεδομένα χιλιάδων επιχειρήσεων, μέσα από την πλατφόρμα LinkedIn – που ανήκει στη Microsoft (capital.gr). 

Στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της και στη βελτιστοποίηση των λύσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας και της λιανικής προχωρά η Mobile Technology και γι αυτό το λόγο συνάπτει συνεργασία με την Advantech. Μέσω της συνεργασίας δημιουργούνται ολοκληρωμένα πακέτα εξοπλισμού για τα logistics και τη λιανική, καθώς μεγιστοποιείται και η απόδοση των επιμέρους προϊόντων πολλαπλασιάζοντας έτσι, τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Όπως σημειώνει το euro2day.gr, η τεχνική υποστήριξη των δημοφιλέστερων προϊοντικών πακέτων έχει ήδη ευθυγραμμιστεί με το νέο χαρτοφυλάκιο και λύσεις, η οποία θα παρέχεται από τα γραφεία της Mobile Technology στην Αθήνα. 

Οι αμερικάνικες πολυεθνικές εταιρείες τεχνολογίας Meta και Nvidia συνεργάζονται με σκοπό τη δημιουργία ενός υπερυπολογιστή, που αναμένεται ότι θα είναι ο ταχύτερος στο κόσμο και θα διαχειρίζεται πακέτα δεδομένων μέχρι και ένα Exabyte, δηλαδή έως και 1 δισ. GB δεδομένων (αυτή η ποσότητα δεδομένων ισοδυναμεί με βίντεο υψηλής ανάλυσης διάρκειας 36.000 ετών). Όπως ανακοίνωσε η Meta, ο υπερυπολογιστής, που ονομάζεται RCS (Research SuperCluster) και εκτιμάται πως θα είναι έτοιμος μέσα στο 2022, αναμένεται να είναι ο ταχύτερος υπολογιστής στο κόσμο και θα τροφοδοτεί την έρευνα για τη τεχνιτή νοημοσύνη και το metaverse. Ο RCS θα βοηθήσει τους ερευνητές να δώσουν περισσότερα δεδομένα στα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύσσουν, ώστε αυτά να λειτουργούν σε περισσότερες γλώσσες και να αναλύουν κείμενα, εικόνες και βίντεο, τόσο για λόγους μετάφρασης, όσο και για να εντοπίζουν το κακόβουλο περιεχόμενο. Όπως καταγράφει το newmoney.gr, λόγω της συνεργασίας με την Nvidia ο RCS θα διαθέτει 760 συστήματα Nvidia DGX A100, που ενσωματώνουν περισσότερες από 6.000 κάρτες γραφικών Nvidia A100. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Nvidia, κατά το 2022 θα προστεθούν σχεδόν 10.000 μονάδες επεξεργασίας γραφικών (GPU), με στόχο να φτάσουν τις 16.000 μέσα στη χρονιά.  

Στο φαρμακευτικό κλάδο, η Sanofi προέβη σε σύναψη συμφωνίας με την Exscientia, εταιρεία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την παραγωγή νέων φαρμάκων, για την ανάπτυξη 15 πειραματικών ογκολογικών και ανοσολογικών φαρμάκων. Όπως αναφέρει ο Frank Nestle, παγκόσμιος επικεφαλής έρευνας και επιστημονικός διευθυντής της Sanofi, η συνεργασία έχει ως στόχο να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσονται νέα φάρμακα μικρών μορίων για τον καρκίνο και τις ανοσοδιαμεσολαβούμενες ασθένειες. Οι πιθανές συνολικές πληρωμές φτάνουν τα 5,2 δισ. δολάρια, όπως αναφέρει το Bloomberg (capital.gr). 

Επεκτείνουν τη συνεργασία τους η Pfizer και η BioNTech για την παραγωγή ενός νέου εμβολίου mRNA. Η συνεργασία ξεκίνησε το 2018 για ένα πειραματικό εμβόλιο κατά της γρίπης, ενώ συνεχίστηκε λόγω της Covid. Αυτή τη φορά οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν ένα πειραματικό εμβόλιο για τον έρπητα ζωστήρα, το οποίο αναμένεται να αρχίσει να δοκιμάζεται σε ανθρώπους κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022. Σύμφωνα με το newmoney.gr, η Pfizer θα καταβάλει στη BioNTech το ποσό των 225 εκ. δολαρίων για τη χρήση της τεχνολογίας mRNA, συμπεριλαμβανομένων 75 εκ. δολαρίων μετρητά και 150 εκ. σε μετοχικό κεφάλαιο. Από την άλλη, η BioNTech θα καταβάλει στην Pfizer 25 εκ. δολάρια για τη χρήση των αντιγόνων, το τμήμα του εμβολίου που προκαλεί την αντίδραση του ανοσοποιητικού. Σύμφωνα με τις Pfizer / BioNTech, το νέο πρότζεκτ αποτελεί ευκαιρία για την ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού εμβολίου με λίγες παρενέργειες, που θα μπορεί να παρασκευάζεται ανά τον κόσμο αποτελεσματικά. Αν το πρότζεκτ πετύχει, το εμβόλιό θα ανταγωνίζεται το Shingrix της GlaxoSmithKline, που είναι το εμβόλιο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας. 

Η ελληνική εταιρία οργάνων νυχτερινής όρασης Theon Sensors προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την αμερικανική εταιρία EOTECH, κατασκευαστή των καλύτερων ολογραφικών σκοπευτικών ταχείας σκόπευσης και σκοπευτικών διοπτρών ημέρας στο κόσμο, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και των δύο εταιριών, αλλά και την περαιτέρω εδραίωσή τους στις ΗΠΑ και τις διεθνείς αγορές. Όπως γνωστοποιεί το capital.gr, η Theon Sensors θα παρέχει στην EOTECH μια πλήρη σειρά προσαρμοσμένων συσκευών νυχτερινής όρασης και θερμικών οργάνων με σκοπό τη διανομή και εξυπηρέτηση στις ΗΠΑ καθώς και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές. Η Theon Sensors έχει ήδη δεχθεί από την EOTECH τη πρώτη παραγγελία και όπως φαίνεται από τις πρώτες πωλήσεις η ανταπόκριση της αγοράς είναι πολλά υποσχόμενη. 

Στα μέσα Ιανουαρίου έγινε γνωστή η συνεργασία του Ομίλου Fourlis με τη Holland & Barrett, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής, στον κλάδο Health & Wellness, στη Μεγάλη Βρετανία και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Με την κίνηση αυτή ο Όμιλος Fourlis εισέρχεται στον ταχύτατα στον αναπτυσσόμενο κλάδο προϊόντων Υγείας και Ευεξίας και σκοπεύει να παίξει ηγετικό ρόλο και να αναπτύξει σε βάθος χρόνου ένα δίκτυο 120 φυσικών καταστημάτων, τα οποία θα αναπτύσσονται ταυτόχρονα με το ηλεκτρονικό κατάστημα Holland & Barrett εντός του 2022. Σύμφωνα με το businessnews.gr, πρώτα θα λειτουργήσει online πλατφόρμα καθώς και 3-4 καταστήματα Holland & Barrett εντός του 2022 στην Αττική και ενδεχομένως στη Θεσσαλονίκη, ενώ από το 2023 αναμένεται επέκταση στη Ρουμανία και στη συνέχεια στη Βουλγαρία. H Holland & Barrett προσφέρει σειρά καινοτόμων βιταμινών, συμπληρωμάτων διατροφής, αθλητικών συμπληρωμάτων, εξειδικευμένης διατροφής, φυσικών και οργανικών καλλυντικών και μέσω της συνεργασίας ο Όμιλος Fourlis αποκτά πρόσβαση σε μία αγορά όπου στην Ελλάδα εκτιμάται σε 600 εκ. ευρώ και αναπτύσσεται με γρήγορο ρυθμό τα τελευταία χρόνια. 

Καθώς η κατανάλωση αναψυκτικών συρρικνώνεται και νέες ελεγχόμενες αγορές ποτών (όπως τα ποτά με έγχυση CBD) κατακτούν έδαφος, οι κατασκευαστές μη αλκοολούχων ποτών διαφοροποιούν τα χαρτοφυλάκια τους. Γι’ αυτό το λόγο η Coca-Cola και η Constellation Brands, αμερικανική εταιρεία που εμπορεύεται μπύρα, κρασί και οινοπνευματώδη ποτά, θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν αλκοολούχα κοκτέιλ με την επωνυμία Fresca soda. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί τη δεύτερη εισβολή της Coca-Cola στο αλκοόλ από τη δεκαετία του 1980, μετά την πρόσφατη επιτυχία της κυκλοφορίας της Topo Chico Hard Seltzer σε συνεργασία με την Molson Coors Beverage. Ακόμη, η PepsiCo κυκλοφορεί και αυτή το Hard Mtn Dew αυτό το μήνα σε συνεργασία με την Boston Beer (newmoney.gr). 

Τη συνεργασία της με την Hellenia-Simple Use Beauty, εξωστρεφής ελληνική εταιρεία με εξαγωγές σε 33 χώρες, ανακοίνωσε η Adus, εταιρεία προώθησης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στον κλάδο της λιανικής. Η συγκεκριμένη συνεργασία αφορά την ανάληψη της παραγγελιοληψίας και του merchandising στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ για τον νομό Αττικής και το νομό Θεσσαλονίκης (businessnews.gr). 

Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) σκοπεύοντας να ανακτήσει το ρόλο που είχε ως η κορυφαία Ελληνική βιομηχανία οχημάτων με μοναδικές δυνατότητες σε επίπεδο υποδομών και επιχειρησιακών δυνατοτήτων και να διευρύνει το αποτύπωμά της εντός και εκτός χώρας προχωρά σε συμφωνία συνεργασίας με τον Όμιλο ΕΛΤΡΑΚ. Η ΕΛΒΟ στη προσπάθεια να αναδιοργανώσει, να αναμορφώσει και να εξελίξει τις εγκαταστάσεις της συνεργάζεται με την ΕΛΤΡΑΚ, η οποία έχει αναλάβει την αναβάθμιση τους ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν έργα υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων. Σύμφωνα με είδηση του businessnews.gr, η ΕΛΤΡΑΚ επενδύει σημαντικά σε εξοπλισμό (μηχανήματα Caterpillar), υποδομές, προσλήψεις προσωπικού και αναπτύσσει συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές από την περιοχή της Θεσσαλονίκης. 

Επιπλέον, τον πρώτο μήνα του έτους δεν έλειψαν οι εταιρικές συνεργασίες στον κλάδο του τουρισμού με τον Όμιλο Radisson να ανακοινώνει νέα συνεργασία με την ελληνική HotelBrain, αποφασίζοντας να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του στα ελληνικά νησιά με δύο νέες προσθήκες ξενοδοχείων. Πρόκειται για το Radisson Resort Plaza Skiathos, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του αργότερα εντός του 2022, αλλά και για το Radisson Blu Euphoria Resort Mykonos, το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία επάνω στην κορύφωση του τουριστικού κύματος την τρέχουσα χρονιά. Το χαρτοφυλάκιο της Radisson, με αυτές τις προσθήκες φθάνει τα έξι ξενοδοχεία στην Ελλάδα (capital.gr). 

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
423
Ετικέτες:συνεργασίες
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS