Andreas Batsis / Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2023 / Κατηγορίες: Πωλήσεις Case Study: Εφαρμογή eΔιακηρύξεις Η ενότητα του δημοσίου χρήματος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις προεκτάσεις της υπηρεσίας KYC της Linked Business. Τα δύο βασικά ερωτήματα που οδηγούν το ενδιαφέρον είναι τα εξής: (Προς εντυπωσιασμό) Που πηγαίνουν τα λεφτά μου; (Ουσιαστικό) Τι άλλες πηγές εσόδων έχει ο δυνητικός πελάτης μου / ο προμηθευτής μου / ο ανταγωνισμός / η υπό εξέταση εταιρεία στη διαχείριση απαιτήσεων; Η πλατφόρμα της Linked Business, ως γνωστόν καταγράφει καθημερινά και ταξινομεί με τεχνολογίες AI το σύνολο του δημοσίου χρήματος που λαμβάνει η κάθε εταιρεία, από τις βασικές επίσημες πηγές ανοιχτών κυβερνητικών δεδομένων. Η κατηγοριοποίηση περιλαμβάνει εγκρίσεις, πληρωμές, αναθέσεις και κατακυρώσεις από τη Διαύγεια, επιδοτούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ και επιδοτούμενα προγράμματα Horizon. Αναλυτικά, η Linked Business αναλύει το σύνολο του κύκλου των δημοσίων προμηθειών (διακήρυξη, σύμβαση και πληρωμή), ανά κλάδο (CPV), από το 2011 έως σήμερα, στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η διαδικασία υλοποιείται στα παρακάτω τρία διαδοχικά βήματα: Συλλογή διακηρύξεων από ανοικτές πηγές δεδομένων Ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων Διάθεση των δεδομένων μέσω API Ένα τρίτο ερώτημα, απ' το οποίο προέκυψε μια σημαντική εφαρμογή της Linked Business για έναν μεγάλο συνεργαζόμενο φορέα, είναι το εξής: Θα μπορούσα να έχω συγκεντρωτική και άμεση πληροφόρηση για όλα τα νέα έργα που αφορούν τα μέλη μου; Υπηρεσία e-Διακηρύξεις του ΤΜΕΔΕ Η υπηρεσία e-Διακηρύξεις του ΤΜΕΔΕ αφορά την παροχή δεδομένων μέσω του API της Linked Business σχετικά με τις περιλήψεις διακηρύξεων όπως αυτές δημοσιεύονται στις εξής πηγές: Πρόγραμμα Δι@ύγεια Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) – Δημόσια Έργα Η τελική υπηρεσία που υλοποιήθηκε από το ΤΜΕΔΕ παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση στα email των Μηχανικών για τις κατηγορίες των διακηρύξεων, που ταιριάζουν στο προφίλ της δραστηριότητάς τους και αφορούν στις κατηγορίες δαπάνης (CPV), τις οποίες έχουν προεπιλέξει. Η όλη λογική παρουσιάζεται στο παρακάτω σύντομο βίντεο (1:39 λεπτά): Η υπηρεσία λειτουργεί από το 2018 και έχει δώσει στους μηχανικούς άμεση πρόσβαση σε όλες τις διακηρύξεις Δημοσίων Έργων, των φορέων οι οποίοι δημοσιεύουν στη Διαύγεια και στο ΕΣΗΔΗΣ, αλλά και μη υπόχρεων φορέων όπως η ΔΕΗ, ο ΔΕΔΔΗΕ και ο ΟΛΠ. Διαβάστε σχετικά... 4 Οκτωβρίου 2018e-Διακηρύξεις: Άμεση πληροφόρηση για τα νέα έργα στο email του Μηχανικού Θέλετε να βρίσκεστε σε άμεση επαφή με τον παλμό της ελληνικής B2B αγοράς, να έχετε πρόσβαση σε market opportunities και να λαμβάνετε αποκλειστική (ειδήσεις που δεν τις βγάζουμε αλλού) εταιρική ενημέρωση της επικαιρότητας; Κάνετε την εγγραφή σας στο newsletter της Linked Business. Ανδρέας Μπατσής Digital Strategy & Market Intelligence Gen Z: Πως Διαμορφώνει τον Κλάδο της Τραπεζικής Καριέρα στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Οι βασικές δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες Εκτύπωση Rate this article: Δεν υπάρχει αξιολόγηση 314 Ετικέτες:case studiesδημόσιο χρήμα Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.blog comments powered by Disqus