Εκλογές VS Επιχειρηματικότητα: 2-0
X
Θέλετε να γίνετε κυρίαρχοι στην αγορά σας; Πώς να γίνετε κυρίαρχοι στην αγορά σας. Τάσεις, ιδέες, εργαλεία και άμεσα εφαρμόσιμες βέλτιστες πρακτικές.
Εκλογές VS Επιχειρηματικότητα: 2-0
Andreas Batsis / Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 / Κατηγορίες: Επιχειρηματικότητα

Εκλογές VS Επιχειρηματικότητα: 2-0

Οι επιχειρήσεις της εστίασης τον Μάιο του 2019


Και μετά το 1ο μέρος, με την προεκλογική εικόνα της επιχειρηματικότητας για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας, προχωράμε στην εικόνα των επιχειρήσεων εστίασης οι οποίες ακολουθούν το ίδιο μοτίβο. Σταθερά πτωτική τάση στις ιδρύσεις νέων επιχειρήσεων, καθ’ όλη τη διάρκεια της άνοιξης του 2019.

Τα συμπεράσματα, όπως καταγράφηκαν στον Παλμό της Αγοράς, για τον Μάιο του 2019, είναι τα ακόλουθα:

 

Café

Η ετήσια πορεία των ιδρύσεων στον χώρο των Café (-4%) αποδυναμώθηκε από την συρρίκνωση της αγοράς και για τον Μάιο (-43% από τον αντίστοιχο μήνα πέρσι).

Café - Μάιος 2019

Café - Μάιος 2019

 

Εστιατόρια

Συνεχίζεται η ραγδαία πτώση των ιδρύσεων στα εστιατόρια και τον Μάϊο (-65% από τον αντίστοιχο μήνα πέρσι). Η 12μηνη τάση στις ιδρύσεις παραμένει επίσης αρνητική και για τη συγκεκριμένη αγορά με -23%.

Εστιατόρια - Μάιος 2019

Εστιατόρια - Μάιος 2019

 

Delivery & Self-service

Η ετήσια τάση των ιδρύσεων (-10%) συνέχισε να αποδυναμώνεται και τον Μάϊο καθώς έχουμε πλέον αντιστροφή της τάσης, με τις ιδρύσεις στο -50% από τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.

Delivery & Self-service - Μάιος 2019

Delivery & Self-service - Μάιος 2019

 

Fast Food

Πτωτική η ετήσια τάση των ιδρύσεων στις επιχειρήσεις Fast Food (-11%) με περαιτέρω αποδυνάμωση τον Μάϊο (-53% από τον αντίστοιχο μήνα πέρσι).

Fast Food - Μάιος 2019

Fast Food - Μάιος 2019

 

Bar & Club

Η ετήσια τάση των ιδρύσεων στα Bar και Club (-6%) αποδυναμώθηκε έντονα τον Μάϊο, από το -38% συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Bar & Club - Μάιος 2019

Bar & Club - Μάιος 2019

 

Σημείο Άξιο Προσοχής

Σε αντίθεση με τις 3 αγορές της φιλοξενίας (Ξενοδοχεία, Καταλύματα χωρίς Υπηρεσίες και Airbnb), και παρά το γεγονός ότι οι ιδρύσεις στις αγορές της εστίασης σημειώνουν παραδοσιακά μια ανάκαμψη τον Μάιο ενόψει καλοκαιριού, ο φετινός Μάιος συνεχίζει με συνέπεια την καθοδική πορεία της άνοιξης και για τις 5 αγορές. Η συγκεκριμένη εικόνα πιθανώς οφείλεται σε συνδυασμό δύο παραμέτρων. Αφενός έχουμε τη γνωστή αρνητική επίδραση των εκλογών στο επιχειρείν και αφετέρου μιλάμε για έναν κλάδο στον οποίον ο εκρηκτικός ρυθμός ενάρξεων των επιχειρήσεων για το προηγούμενο έτος "ταβάνιασε" την αγορά επιφέροντας τον αναπόφευκτο κορεσμό.

Θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την πορεία των αγορών και μέσα στο καλοκαίρι.

  • Avatar, Ανδρέας Μπατσής
    Ανδρέας Μπατσής
    Digital Strategy & Market Intelligence
Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
1170
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS