Μια ελληνική startup με οδηγό τον Στέφανο Τσιτσιπά
X
Θέλετε να γίνετε κυρίαρχοι στην αγορά σας; Πώς να γίνετε κυρίαρχοι στην αγορά σας. Τάσεις, ιδέες, εργαλεία και άμεσα εφαρμόσιμες βέλτιστες πρακτικές.
Μια ελληνική startup με οδηγό τον Στέφανο Τσιτσιπά
Linked Business / Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019 / Κατηγορίες: Συνεντεύξεις

Μια ελληνική startup με οδηγό τον Στέφανο Τσιτσιπά


"Απαντάμε ένα διαχρονικό ερώτημα: «Ποιοι είναι οι πελάτες μου;». Και μετά στο ερώτημα «Πού είναι οι πελάτες μου». Αυτό το ερώτημα είναι τόσο παλιό, μα τόσο επίκαιρο.

Μιχάλης Βαφόπουλος

Πώς συνδυάζεται ο Τσιτσιπάς με τις πωλήσεις, το market intelligence και τα Big Data; Η απάντηση στο ερώτημα είναι απλή. Πέρασαν μόλις 2 χρόνια (741 μέρες) από τη στιγμή που ο Στέφανος Τσιτσιπάς έπαιξε στο πρώτο του κυρίως ταμπλό σε τουρνουά του ATP Tour μέχρι τη στιγμή που κατάφερε να κάνει την είσοδό του στην 1η δεκάδα των ATP Rankings. Επιπλέον, στη διάρκεια της ξέφρενης αυτής πορείας του, κατάφερε να γίνει ο νεότερος παίκτης στην ιστορία που κατάφερε να αποκλείσει 4 παίκτες της δεκάδας σε ένα τουρνουά (το no. 8 Dominic Thiem, το no. 10 Novak Djokovic, το no. 3 Alexander Zverev και το no. 6 Kevin Anderson στο Μόντρεαλ).

Σε σαφώς μικρότερη κλίμακα (αλλά με εξίσου εντυπωσιακά άλματα) η Linked Business ακολουθεί τα βήματα του ελληνικού τενιστικού μονόκερου αφού έχει καταφέρει, μέσα σε λιγότερα από 2 χρόνια λειτουργίας να αποκτήσει τον τίτλο της πιο ολοκληρωμένης πηγής για την ελληνική επιχειρηματικότητα αλλά και να φιγουράρουν στους πελάτες της μερικά πολύ ηχηρά ονόματα πολυεθνικών και οργανισμών.

Το μενού στη συνέχεια του άρθρου περιλαμβάνει μερικά πολύ χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Μιχάλη Βαφόπουλου για το Startupper, τόσο με αναφορές στον Τσιτσιπά και το τένις όσο και με περιγραφή των καινοτόμων υπηρεσιών της πλατφόρμας:

Μιχάλης Βαφόπουλος (Linked Business): «Θα αναπτυσσόμαστε με εκθετικούς ρυθμούς για τα επόμενα δύο χρόνια»!

Η αναφορά στον Τσιτσιπά

Startupper.gr: Έχεις στο μυαλό σου να γίνεις ο πρώτος "Μονόκερος";

M.Bαφόπουλος: Φυσικά το έχω βάλει. Λογικό είναι. Εδώ, ο μοναδικός "Μονόκερος" που έγινε σε αυτή τη χώρα είναι ο Στέφανος Τσιτσιπάς. Γιατί "Μονόκερος" είναι... στο τένις τουλάχιστον (γιατί κι ο Αντετοκούμπο είναι), αλλά το να πει αυτό ένα παιδί, στην ηλικία των 12 ετών, όταν έπαιζε ένα τοπικό πρωτάθλημα που παίζουνε εκατοντάδες παιδιά, ότι θέλει να γίνει το νούμερο 1 και σαν τον Φέντερερ, καταλαβαίνεις ότι έχει την θέληση να γίνει "Μονόκερος" στον τομέα του.

Startupper.gr: Και σε προσωπικό επίπεδο; Και τένις να υποθέσουμε;

M.Bαφόπουλος: Ε, καλά, εννοείται! Μου άρεσε το τένις. Παραμένω φανατικός από την 3η δημοτικού. Όλοι τότε έβλεπαν ποδόσφαιρο, εγώ έβλεπα τένις. Και από μικρός έπαιζα (και τώρα παίζω σε διεθνή τουρνουά βετεράνων) τένις αλλά δεν το είδα επαγγελματικά. Αλλά ήμουν από μικρή ηλικία μέσα στο τένις. Σε ηλικία 13 χρονών ήμουν επόπτης,….έγινα και ο πρώτος διεθνής διαιτητής τένις στην Ελλάδα. Και μετά 17 χρονών έγινα επαγγελματίας διαιτητής, μιλάμε για μικρό παιδί. Εμένα η δεύτερη βασική διάσταση της ζωής μου είναι το τένις. Μεγάλο και συνεχές μάθημα επιβίωσης...

Οι Επιχειρηματικές Λύσεις της Πλατφόρμας

Startupper.gr: Άρα αναλύεις την αγορά και δημιουργείς πελατεία για τον πελάτη σου με την χρήση των δεδομένων;

M.Bαφόπουλος: Ναι, του δίνουμε το market segment, το τμήμα των επιχειρήσεων που δυνητικά τον αφορούν. Δηλαδή, είμαι μια ελληνική βιομηχανία που παράγω οικοδομικά υλικά και θέλω να δω πόσα σημεία πώλησης υπάρχουν για μένα δυνητικά και ποια είναι αυτά. Άρα εμείς εντοπιζόμαστε στην αξιοποίηση της έξυπνης πληροφόρησης για όλες τις επιχειρήσεις. Δεν μιλάμε καθόλου με καταναλωτές. Είμαι μια εταιρεία καλλυντικών ελληνική και θέλω να ξέρω όλα τα κομμωτήρια, που είναι και ποια είναι. Είναι 14.500 κομμωτήρια… Στην αρχή ίσως να μην τα θέλω όλα, αλλά να θέλω μόνο αυτά που ιδρύθηκαν τώρα ή να θέλω αυτά που έχουν δραστηριότητα πολύ καιρό γιατί θεωρώ ότι εκεί είναι η αγορά μου. ΄Ή για μια περιοχή μόνο. Γιατί εγώ θεωρώ ότι είμαι πολύ αδύναμος στην Ήπειρο και θέλω να πάω ή πιστεύω ότι η Κρήτη έχει ανάπτυξη σε αυτό τον τομέα, λόγω του τουρισμού. Επομένως εμείς μπορούμε να τμηματοποιήσουμε με ισχυρό τρόπο και χρήσιμα φίλτρα, το κομμάτι της αγοράς που θέλει κάποιος.

Η Σχέση με τις Startups

Startupper.gr: Αν έρθει μια Startup εταιρεία προφανώς θα την υποδεχτείτε με διαφορετικό τρόπο;

M.Bαφόπουλος: Φυσικά. Ήδη έχουμε πελάτες πολλές startups και έχουμε κάνει συμφωνίες για την ανταλλαγή υπηρεσιών με άλλες. Είμαστε ανοιχτοί στη συνεργασία, αλλά εδώ σε βοηθάμε να κάνεις και ορισμένες επιλογές. Παίρνεις στην αρχή τον αφρό της αγοράς, δεν είναι ανάγκη να πάρεις τα στοιχεία για όλα τα 14.500 κομμωτήρια αλλά αξιοποιείς τα επιλεγμένα 2.000 κομμωτήρια που έχεις κενό στην αγορά. Αυτό σημαίνει να είσαι επιχειρηματίας… Λαμβάνεις αποφάσεις με κριτήρια και με έξυπνη πληροφόρηση – κι εμείς πρώτοι από όλους.

διβάστε τη συνέντευξη

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
1757
Ετικέτες:big datastartups
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS