corporate-results-07012021
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Ένδυσης - Έκδοση 07/01/2021
Xanthi Theofanous / Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Ένδυσης - Έκδοση 07/01/2021


Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος στη naftemporiki.gr αναφέρει πως κατά το δεκάμηνο του 2020 ο χώρος της ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας κατέγραψε σημαντική μείωση στα έσοδα και τα κέρδη. Κατά τους δέκα πρώτους μήνες του 2020, περίοδος που περιλαμβάνει μόνο το πρώτο lockdown, οι πωλήσεις χονδρικής ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας μειώθηκαν κατά 30% ενώ οι πωλήσεις λιανικής σημείωσαν μείωση κατά 17%. Οι εξαγωγές το συγκεκριμένο διάστημα μειώθηκαν κατά 23% και η αξία τους ανήλθε στο 1.26 δισ. ευρώ. Ακόμη, οι εισαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 19%. Σύμφωνα με εκτιμήσεις φαίνεται πως το δεύτερο lockdown που ξεκίνησε τον Νοέμβριο θα εντείνει την πτωτική τάση του έτους και ο τζίρος των επιχειρήσεων ένδυσης το τελευταίο δίμηνο του έτους θα κινηθεί στο 20%-30%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Ο κύκλος εργασιών του έτους των επιχειρήσεων ένδυσης προβλέπεται ότι θα κλείσει με πτώση μεταξύ 30% και 40%.

Ερχόμενη να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του Συνδέσμου, η Μinerva - Αφοι Ι.&Β Λαδέλης παρουσιάζει εξίσου μείωση στον κύκλο εργασιών κατά το εννεάμηνο του 2020, ο οποίος ανήλθε στα 8,226 εκ. ευρώ, έναντι 9,018 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Σε επίπεδο ομίλου ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 8,519 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020, σε σχέση με 9,313 εκ. ευρώ το 2019. Τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 939 χιλ. ευρώ έναντι 830 χιλ. ευρώ αντίστοιχα σύμφωνα με δημοσίευμα της naftemporiki.gr. Παρά την βελτίωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου που παρατηρήθηκε το γ’ τρίμηνο του 2020, το δεύτερο lockdown προβλέπεται να επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου του 2020 για την Minerva.

Σε διεθνές επίπεδο, η ισπανική εταιρεία λιανικής ένδυσης Inditex, αποτελούμενη από οκτώ αλυσίδες όπως Zara και άλλα γνωστά brands, σημείωσε και αυτή πτώση κερδών κατά το γ’ τρίμηνο του 2020 παρά την αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της εταιρείας κατά 76%. Σύμφωνα με είδηση από το newmoney.gr τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 866 εκ. ευρώ έναντι 2,72 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, καταγράφοντας πτώση κατά 26%. Οι πωλήσεις την ίδια περίοδο διαμορφώθηκαν στα 6,05 δισ. ευρώ, σε σχέση με 7 δισ. ευρώ στο β’ τρίμηνο του 2020 ενώ τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 1,85 δισ. ευρώ, σε σχέση με 2,23 δισ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Ακόμη, η σουηδική εταιρεία λιανικής ένδυσης H&M (Hennes & Mauritz) ανακοίνωσε ότι κατά την περίοδο του δεύτερου lockdown οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 15% σε ετήσια βάση. Είδηση που προέρχεται από το capital.gr κάνει γνωστό ότι οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, μειώθηκαν στα 52,54 δισ. σουηδικές κορόνες (6,25 δισ. δολάρια) ενώ για το σύνολο της χρήσης, η H&M τόνισε πως οι πωλήσεις σε σουηδικές κορόνες μειώθηκαν κατά 20% - 187,03 δισ. κορόνες σε ετήσια βάση.

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
387
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS