Οικονομικά Στοιχεία FMCG Εταιρειών - Έκδοση 14/4/2021
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οικονομικά Στοιχεία FMCG Εταιρειών - Έκδοση 14/4/2021
Xanthi Theofanous / Τετάρτη, 14 Απριλίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Οικονομικά Στοιχεία FMCG Εταιρειών - Έκδοση 14/4/2021


Ο χώρος των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, στον οποίο έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές λόγω της ανάπτυξης που έχει γνωρίσει σε μια κατά τ΄ άλλα δυσχερή περίοδο, συνεχίζει την ανοδική του κατεύθυνση όπως φαίνεται μέσα από την αναπτυξιακή πορεία που ακολουθούν εταιρείες που υπάγονται σε αυτόν. Μια από τις εταιρείες αυτές είναι η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, που ανακοίνωσε τον Μάρτιο τα αποτελέσματα της συνολικής χρήσης του 2020. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 40,8 εκ. ευρώ το 2020, σε σχέση με 30,7 εκ. το 2019, αυξημένος κατά 33%. Τα EBT κέρδη βελτιώθηκαν κατά 181% ενώ τα μετά φόρων κατά 184% και ανήλθαν σε 3,8 εκ. ευρώ, έναντι 1,3 εκ. το 2019. Ομοίως, τα προ φόρων κέρδη της μητρικής ανήλθαν σε 5,2 εκ. ευρώ έναντι 1,9 εκ. το 2019, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,8 εκ. ευρώ έναντι 1,4 εκ. το 2019. Το ενοποιημένο μικτό κέρδος κατά τη χρήση 2020 διαμορφώθηκε στα 13,1 εκ. ευρώ σε σχέση με 8,8 εκ. το 2019, αυξημένο κατά 48% ενώ τα ενοποιημένα EBITDA άγγιξαν τα 7,5 εκ., αυξημένα κατά 100%, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει το newmoney.gr. Ακόμα, το 25% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 8% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 53% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Κερδοφορία σημειώνει και ο Όμιλος Σαράντης το 2020 με τα ΕΒΤ να αγγίζουν τα 47,43 εκ. ευρώ από τα 45,46 εκ. το έτος του 2019, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,34%. Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 62,70 εκ. ευρώ κατά το σύνολο του προηγούμενου έτους ενώ το 2019 ανήλθαν στα 54,75 εκ.. Ακόμα, τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 38,73 εκ. ευρώ κατά το 2020 από 38,01 εκατ. το 2019, αυξημένα κατά 1,89%, όπως επισημαίνει η naftemporiki.gr. Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου το 2020 ανήλθαν σε 393,38 εκ. ευρώ ενώ το 2019 διαμορφώθηκαν σε 370,07 εκ., σημειώνοντας αύξηση ύψους 6,3%. Οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 65,41% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου και σημείωσαν άνοδο το έτος 2020 κατά 5,52%, οι οποίες ανήλθαν στα 257,33 εκ. ευρώ από 243,86 εκ. το 2019. Επιπλέον, οι πωλήσεις στην Ελλάδα, παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη (7,8%) το προηγούμενο έτος και έφτασαν τα 136,05 εκ. ευρώ από 126,21 εκ. το 2019.

Στον χώρο της προσωπικής φροντίδας, η Estée Lauder Ηellas κατάφερε κατά τη χρήση 1η Ιουλίου του 2019 μέχρι 30 Ιουνίου του 2020 να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών και να διπλασιάσει τα κέρδη εν μέσω πανδημίας χάρη στις διαδικτυακές πωλήσεις. Η εταιρεία που αποτελεί κοινοπραξία του Ομίλου Σαράντη και του αμερικάνικου Ομίλου Estée Lauder μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας, εμφάνισε πωλήσεις ύψους 89,07 εκ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 6,05% και τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 6,58 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 104,3%. Στην οικονομική χρήση που έκλεισε τον περασμένο Ιούνιο τα κέρδη EBT ανήλθαν σε 9,5 εκ. ευρώ έναντι 5,12 εκ. την χρήση του 2018-2019. Επίσης, οι εμπορικές υποχρεώσεις της Estée Lauder Ηellas ανήλθαν σε 30,58 εκ. ευρώ έναντι 34,97 εκ. το περασμένο έτος, ενώ οι εμπορικές απαιτήσεις ανήλθαν σε 35,03 εκ. ευρώ σε σχέση με 29,61 εκ. αντίστοιχα λόγω της αύξησης του κύκλου εργασιών και των μέτρων που αποφασίστηκαν για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας, όπως αναφέρει το euro2day.gr.

Στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, η Pernod Ricard Hellas παρουσίασε μειωμένες πωλήσεις κατά 13,5% το σύνολο της χρήσης  2019 - 2020 σε σχέση την προηγούμενη χρήση. Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 65 εκ. ευρώ, ενώ τα κέρδη EBT διαμορφώθηκαν στα 1,4 εκ. ευρώ. Η πτώση των πωλήσεων οφείλεται αποκλειστικά στο αρνητικό αποτύπωμα της πανδημίας κατά την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου, που οι καθαρές πωλήσεις έκλεισαν -36%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Σύμφωνα με το newmoney.gr, ο Όμιλος Pernod Ricard το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης σημείωσε μείωση κατά -3,9% στις οργανικές πωλήσεις, οι οποίες ανήλθαν στα 4.98 εκ. ευρώ και -2,4% μείωση κερδών προ φόρων, που ανήλθαν στα 1.74 εκ. ευρώ.

Ο Όμιλος Fage International βελτίωσε τις επιδόσεις του συνολικά το 2020, εμφανίζοντας καθαρά κέρδη 43,4 εκ. δολάρια το 2020 από 21,4 εκ. το 2019. Τα EBITDA του Ομίλου για το έτος που μας πέρασε άγγιξαν τα 115,5 εκ. δολάρια από 81,3 εκ. αντίστοιχα. Όσον αφορά τις πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν σε αξία σε ΗΠΑ, Ιταλία, Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο κατά 2,0%, 15,6%, 4,3% και 11,8%, αντίστοιχα. Συνολικά, οι πωλήσεις της Fage ανήλθαν στα 521,3 εκ. δολάρια το 2020, σημειώνοντας αύξηση 5,5% από τα επίπεδα του 2019 όπου οι πωλήσεις είχαν διαμορφωθεί στα 494,3 εκ. δολάρια. Η αύξηση των πωλήσεων μόνο στην Ελλάδα ενισχύθηκε κατά 4,3%, σύμφωνα με δημοσίευμα του euro2day.gr. Οι πωλήσεις σε αξία εκτός Ελλάδας αντιπροσωπεύουν το 2020 το 84,8% των συνολικών πωλήσεών έναντι 84,7% το 2019. Το μεικτό κέρδος ανήλθε στα 212,4 εκ. δολάρια, με αύξηση 15,6% και ως ποσοστό των πωλήσεων είναι 40,7%, σε σύγκριση σε 37,2% για το 2019.

Εκτύπωση
Rate this article:
3.0
972
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS