Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών F&B - Έκδοση 17/6/2021
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών F&B - Έκδοση 17/6/2021
Xanthi Theofanous / Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών F&B - Έκδοση 17/6/2021


Τα οικονομικά μεγέθη του 2020 ανακοίνωσε πρόσφατα ο Όμιλος Φάγε, με τις πωλήσεις της γαλακτοβιομηχανίας να ανέρχονται για το σύνολο της χρονιάς στα 521,3 εκ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση ύψους 5,5% από το 2019 που οι πωλήσεις έφτασαν τα 494,3 εκ. δολάρια. Σε επίπεδο Ομίλου, τα καθαρά κέρδη της FAGE διπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 43,4 εκ. δολάρια, έναντι 21,4 εκ. το 2019. Η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε το 2020 σε σύγκριση με το 2019 κατά 2% στις ΗΠΑ, κατά 15,6% στην Ιταλία, κατά 4,3% στην Ελλάδα και κατά 11,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 84,8% των πωλήσεων της FAGE πραγματοποιείται εκτός Ελλάδας. Ωστόσο, στην Ελλάδα η εταιρεία εξακολουθεί να έχει ηγετική θέση με μερίδιο σε αξία 23% και όγκο 23,9%, όπως αναφέρει το newmoney.gr.

Κερδοφορία σημείωσε ο Όμιλος ΚΡΙ-ΚΡΙ για το προηγούμενο έτος, ανακοινώνοντας πως ο κύκλος εργασιών του 2020 διαμορφώθηκε στα 125,98 εκ. ευρώ, έναντι 112,90 εκ. το 2019, παρουσιάζοντας αύξηση 11,6%. Τα μικτά κέρδη της γαλακτοβιομηχανίας ανήλθαν σε 40,43 εκ. ευρώ, έναντι 39,10 εκ. το 2019, τα λειτουργικά κέρδη EBITDA σε 22,29 εκ. ευρώ, έναντι 21,12 εκ., τα κέρδη προ φόρων σε 18,42 εκ. ευρώ, έναντι 17,57 εκ. και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους σε 15,86 εκ. ευρώ, έναντι 15,02 εκ.. Όπως κάνει γνωστό το newmoney.gr, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά παγωτού το 2020 ανήλθαν σε 20,70 εκ. ευρώ, έναντι 21,70 εκ. το 2019, σημειώνοντας πτώση στις πωλήσεις μόλις 4,6%, ενώ οι πωλήσεις γιαουρτιού της ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώθηκαν στα 49,98 εκ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση ύψους 12,9%. Επιπλέον, οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό παρουσίασαν αύξηση 24%, με τη συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού να αγγίζει τα 50 εκ. ευρώ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Ο Όμιλος ΝΙΚΑΣ εμφάνισε αύξηση ύψους 28,59% στα οικονομικά του αποτελέσματα της χρήσης του 2020, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 13.869 χιλ. ευρώ, σε σχέση με 10.785 χιλ. τη χρήση του 2019. Οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 11,71% και τα συνολικά μεικτά κέρδη κατά 28,59%, τα οποία ανήλθαν στα 13.869 χιλ. ευρώ, έναντι 10.785 χιλ. το 2019. Τα συνολικά EBITDA του Ομίλου ΝΙΚΑΣ σημείωσαν αύξηση κατά 2.125 χιλ. ευρώ και ανήλθαν σε κέρδη 3.002 χιλ. ευρώ, έναντι κερδών 877 χιλ. κατά την χρήση του 2019, όπως επίσης και τα συνολικά EBT που αυξήθηκαν κατά 2.219 χιλ. ευρώ και ανήλθαν σε ζημίες 809 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών 3.027 χιλ. κατά την προηγούμενη χρήση. Σύμφωνα με το businessnews.gr, το μερίδιο αγοράς της ΝΙΚΑΣ για το προηγούμενο έτος αυξήθηκε σε όγκο πωλήσεων από 20,3% σε 21,4%, ενώ σε αξίες από 19,1% σε 20,7%, διατηρώντας ηγετική θέση σε πολλές επιμέρους κατηγορίες προϊόντων.

Η ΚΥΚΝΟΣ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της για το α’ εξάμηνο του 2020, καταγράφοντας ενισχυμένες πωλήσεις κατά 17,48% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 13,067 εκ. ευρώ. Οι πωλήσεις ενδυναμώθηκαν (17,48%) από εκείνες του εσωτερικού ενώ οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 5,31%. Ακόμα, τα μεικτά κέρδη της ΚΥΚΝΟΣ για το α’ εξάμηνο ανήλθαν σε 2,599 εκ. ευρώ, τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 735.643 ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους στα 20.084 ευρώ, όπως δημοσιεύει το capital.gr.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η εταιρεία του κλάδου Food&Beverages, Nestlé σημείωσε, επίσης αυξήσεις στα οικονομικά της μεγέθη κατά την περίοδο του α’ τριμήνου του 2021. Οι πωλήσεις της Nestlé αυξήθηκαν κατά 7,7% σε σταθερό νόμισμα, οι οποίες ανήλθαν στα 21,1 δισ. φράγκα (23,01 δισ. δολάρια) στο α’ τρίμηνο, έναντι 20,81 δισ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Όπως υποστηρίζει το businessnews.gr, η αύξηση των πωλήσεων του ελβετικού Ομίλου περιλάμβανε πραγματική εσωτερική αύξηση 6,4% και τιμολόγηση 1,2%.

Η Danone, ωστόσο, ανακοίνωσε μείωση πωλήσεων κατά το α΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι οποίες ανήλθαν στα 5,66 δισ. ευρώ, σε σχέση με τα 6,24 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο και υποχώρησαν κατά 9,4% σε δημοσιευμένη βάση και κατά 3,3% σε συγκρίσιμη βάση. Σύμφωνα με το capital.gr, oι καθαρές πωλήσεις της μονάδας του νερού εμφάνισαν πτώση 11,6% σε συγκρίσιμη βάση κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ οι πωλήσεις στις δραστηριότητες γαλακτοκομικών αυξήθηκαν 1,6%. Οι co-CEO’s, Veronique Penchienati-Bosetta κααι Shane Grant της γαλλικής εταιρείας τροφίμων τόνισαν πως οι δραστηριότητες της εταιρείας συνέχισαν να επηρεάζονται από τις επιπτώσεις της πανδημίας το α’ τρίμηνο του 2021, ενώ αναμένουν επιστροφή στην ανάπτυξη το β’ τρίμηνο και επιστροφή στην επικερδή ανάπτυξη κατά το β’ μισό του έτους.

Η αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών και ανθρακούχων αναψυκτικών, Coca-Cola Co, το α’ τρίμηνο του 2021 εμφάνισε κέρδη στα 2,25 δισ. δολάρια, χαμηλότερα των κερδών 2,78 δισ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Τα έσοδα του Ομίλου ανήλθαν στα 9,02 δισ. δολάρια και ενισχύθηκαν από τα 8,60 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με το capital.gr, η Coca-Cola αναμένει για το σύνολο του 2021 αύξηση των κερδών ανά μετοχή κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό ή χαμηλό διψήφιο ποσοστό, έναντι 1,95 δολαρίων το 2020. Ακόμα, όπως γνωστοποιεί το businessnews.gr, η Coca-Cola HBC σημείωσε αύξηση στον όγκο πωλήσεων κατά 1,5%, με το συνολικό όγκο πωλήσεων των κατηγοριών ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών ενέργειας να αυξάνεται κατά 10,7%. το α’ τρίμηνο του 2021. Τα λογιστικά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,7%, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε και στο κύκλο εργασιών της εταιρείας.

Η ολλανδική πολυεθνική εταιρεία ζυθοποιίας, Heineken N.V., παρουσίασε ενισχυμένα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο του 2021, τα οποία ανήλθαν στα 168 εκ. ευρώ, σε σχέση με τα 94 εκ. το α’ τρίμηνο του 2020, ενώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019 ανήλθαν στα 299 εκ.. Αντίθετα με τις δραστηριότητες της εταιρείας στη δυτική Ευρώπη που σημείωσαν πτώση, οι όγκοι στην Ανατολική Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή, την Ασία-Ειρηνικό και πιο ήπια, στη Λατινική Αμερική αυξήθηκαν 12% σε ετήσια βάση για το brand Heineken, όπως αναφέρει το capital.gr.

Η δανική πολυεθνική εταιρεία ζυθοποιίας, Carlsberg εμφάνισε αυξημένα έσοδα το α’ τρίμηνο του έτους που διανύουμε, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 12,99 δισ. κορόνες (2,11 δισ. δολάρια), έναντι 12,95 δισ. κορόνων πριν από ένα χρόνο. Όσον αφορά τους όγκους α’ τριμήνου, αυξήθηκαν στα 30,3 εκ. λίτρα έναντι των 26,9 εκ. λίτρων πριν από ένα χρόνο και έναντι εκτιμήσεων που προέβλεπαν 27,7 εκ. λίτρα, σύμφωνα με το capital.gr. Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου τόνισε πως η εταιρεία Carlsberg ξεκίνησε δυναμικά τη χρονιά στην Ασία, την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ η Δυτική Ευρώπη επηρεάστηκε σημαντικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας σε όλη την ήπειρο.

Εκτύπωση
Rate this article:
5.0
346
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS