trends-of-greek-e-commerce-foundations-and-performance-of-multinational-companies-20210318
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οι Τάσεις των Ιδρύσεων Ελληνικών Εταιρειών e-Commerce για τον Φεβρουάριο και οι Επιδόσεις Διεθνών Επιχειρήσεων
Xanthi Theofanous / Πέμπτη, 18 Μαρτίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Οι Τάσεις των Ιδρύσεων Ελληνικών Εταιρειών e-Commerce για τον Φεβρουάριο και οι Επιδόσεις Διεθνών Επιχειρήσεων


Όπως έχουμε ήδη επισημάνει οι επιχειρήσεις e-Commerce έχουν γνωρίσει απρόσμενη ανάπτυξη τον τελευταίο καιρό λόγω της αύξησης της ζήτησης των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι νέες ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία φαίνεται πως έχουν συμβάλει στην ίδρυση νέων επιχειρήσεων e-Commerce στην ελληνική αγορά και γενικότερη ανάπτυξη του κλάδου.

Σύμφωνα με τη μηνιαία ανάλυση του Παλμού της Αγοράς, το Φεβρουάριο παρατηρείται μικρή επιβράδυνση στις ιδρύσεις Eπιχειρήσεων e-Commerce σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, ωστόσο, η τάση του Φεβρουαρίου συνεχίζει να βρίσκεται σε ανοδικά επίπεδα παρουσιάζοντας αύξηση κατά 49%, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Η δωδεκάμηνη πορεία των ιδρύσεων εξακολουθεί, επίσης, να είναι ανοδική τον Φεβρουάριο και εμφανίζεται αυξημένη κατά 57% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Όπως φαίνεται από τα οικονομικά στοιχεία επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο e-Commerce, ιδιαίτερη άνοδο στις επιδόσεις σημειώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2020. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει πως το e-Commerce καταγράφει ανάπτυξη παγκοσμίως με τους επιχειρηματίες να στρέφονται σε αυτό για επιχειρηματική και οικονομική εξέλιξη. Αν και αυτή τη στιγμή δεν είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε αποτελέσματα των ελληνικών επιχειρήσεων που ειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο ας ρίξουμε μια ματιά στις διεθνείς εταιρείες.

Ο Όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της Wall Street όσον αφορά τα έσοδα του τελευταίου τριμήνου του 2020, καθώς οι συνήθειες των καταναλωτών σημείωσαν σημαντική στροφή προς τις online αγορές. Την Ημέρα των Εργένηδων, η μεγαλύτερη εκδήλωση που έχει σχέση με τις online αγορές τον Νοέμβριο, συνέβαλε άμεσα στην ενίσχυση των εσόδων της Alibaba αφού ο τζίρος την συγκεκριμένη ημέρα έφτασε τα 74 δις δολάρια. Οι πωλήσεις του δ΄ τριμήνου αυξήθηκαν κατά 37% και έφτασαν τα 221,08 δις γουάν (34,24 δις δολάρια), περισσότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 214,38 δις γουάν, σύμφωνα με τη Refinitiv. Η Κίνα, βλέποντας τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του ιδρυτή της Alibaba να επεκτείνονται ιλιγγιωδώς προσπαθεί να τις περιορίσει μέσω μέτρων και αναστολής της εισαγωγής της θυγατρικής Ant Group στο χρηματιστήριο, όπως καταγράφει το capital.gr.

H καναδική πλατφόρμα e-Commerce, Shopify παρουσίασε και αυτή αύξηση εσόδων το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ενώ τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν στα 133,4 εκ. δολάρια, από τα 4,1 εκ. πριν από ένα χρόνο. Τα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν στα 1,58 δολάρια από τα 43 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 1,26 δολάρια. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατακόρυφα κατά 93,6%, στα 977,7 εκ. δολάρια, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 913,1 εκ. δολάρια, σύμφωνα με δημοσίευμα του capital.gr.

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
512
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS