Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Μόδας - Έκδοση 26/04/2021
X
Σημαντικές ενημερώσεις από τρίτες πηγές, για το εταιρικό τοπίο και την επιχειρηματική γνώση. Τα συγκεντρώνουμε όλα σε ένα σημείο για εσάς, στην περίπτωση που διέφυγαν της προσοχής σας.
Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Μόδας - Έκδοση 26/04/2021
Xanthi Theofanous / Δευτέρα, 26 Απριλίου 2021 / Κατηγορίες: LB Daily

Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών Μόδας - Έκδοση 26/04/2021


Σε διεθνές επίπεδο, οι πωλήσεις της αλυσίδας Hennes & Mauritz (H&M) για το α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (1 Δεκεμβρίου 2020 - 28 Φεβρουαρίου 2021) ανήλθαν στα 210 εκ. σουηδικές κορώνες (20,51 εκ. ευρώ), σε σχέση με πωλήσεις 434 εκ. σουηδικές κορώνες (42,39 εκ. ευρώ) το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Σε ελληνικό επίπεδο, με βουτιά 50% ξεκίνησε το 2021 για την H&M με τις πωλήσεις α’ τριμήνου να πλήττονται από το παρατεταμένο lockdown του λιανεμπορίου. Οι διαδικτυακές πωλήσεις του Ομίλου, ωστόσο, συνεχίζουν τη ανοδική τους πορεία με αύξηση 57% το α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης. Τον Μάρτιο, η εικόνα είναι καλύτερη σε επίπεδο ομίλου, με τις πωλήσεις να καταγράφουν αύξηση κατά 55% την περίοδο 1 - 28 Μαρτίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, όπως αναφέρει το businessnews.gr. Για τις προηγούμενες δημοσιευμένες επιδόσεις της εταιρείας και άλλων εταιρειών Μόδας ανατρέξτε ΕΔΩ.

Η μεγαλύτερη εταιρεία ένδυσης και υπόδησης στο διαδίκτυο, ASOS, ανακοίνωσε αύξηση κατά 275% στα κέρδη της για το εξάμηνο που έληξε στις 29 Φεβρουαρίου 2021. Κάτι τέτοιο οφείλεται, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, κυρίως στη δημοτικότητα που έχει αποκτήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ το καθαρό όφελος λόγω αυτού ανήλθε στα 48,5 εκ. στερλίνες. Τα κέρδη EBIT της εταιρείας ανήλθαν στα 112,9 εκ. στερλίνες (155,3 εκ. δολάρια) το εξάμηνο, υψηλότερα από τα 30,1 εκ. στερλίνες το α΄ onclick="gtag('event', 'links', {'event_category': 'Information', 'event_label': 'DAILY 20210426'});" εξάμηνο του 2019-2020. Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν 25% σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία, στα 1,98 δις στερλίνες, σύμφωνα με το businessnews.gr.

Οι περιορισμοί για την καταπολέμηση της πανδημίας προκάλεσαν ισχυρό πλήγμα στις πωλήσεις της Primark όπως ανακοίνωσε η βρετανική Associated British Foods. Οι ζημίες αυτές έφτασαν τα 1,1 δις στερλίνες (1,56 δις δολάρια) για το εξάμηνο που έληξε στις 27 Φεβρουαρίου. Συγκρατημένος όσον αφορά τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη της Primark για το α΄ μισό του 2021, δηλώνει πως είναι ο Όμιλος AB Foods και αναμένει πως τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη δεν θα διαφέρουν από εκείνα της αντίστοιχης περυσινής περιόδου (441 δις στερλίνες), σύμφωνα με δημοσίευμα του capital.gr.

Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων Kohl’s γνωστοποίησε πως τα κέρδη και οι πωλήσεις δ΄ τριμήνου του 2020 υπερέβησαν τις εκτιμήσεις και αναμένει ότι οι καθαρές πωλήσεις το 2021 θα αυξηθούν και τα κέρδη ανά μετοχή θα διαμορφωθούν στα 2,65 δολάρια. Τα έσοδα του δ’ τριμήνου μειώθηκαν στα 6,141 δις δολάρια από τα 6,832 δις δολάρια ένα χρόνο πριν. Παρ’ όλ’ αυτά τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 343 εκ. δολάρια, υψηλότερα από τα 265 εκ. δολάρια πριν από ένα χρόνο, όπως δημοσιεύει το capital.gr.

Ο γαλλικός Όμιλος πολυτελών αγαθών, Kering, ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου υπερδιπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση το α΄ τρίμηνο του 2021, ενώ στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού εμφάνισαν αύξηση 83%. Το κορυφαίο brand του Ομίλου Kering, Gucci, επέστρεψε στην ανάπτυξη το α’ τρίμηνο σημειώνοντας πωλήσεις 2,17 δις ευρώ, υψηλότερα κατά 20% σε σχέση με τα 1,80 δις πριν από ένα χρόνο. Επίσης, σημαντική αύξηση για την ίδια περίοδο σημείωσαν άλλα δύο brands της Kering (Bottega Veneta και Yves Saint Laurent) ανά 20% και 19% αντιστοίχως, όπως επισημαίνει το capital.gr.

Ενισχυμένα έσοδα εμφάνισε το α’ τρίμηνο του 2021 ο οίκος Hermes International, κάτι που οφείλεται κυρίως στην ισχυρή ανάπτυξη της Ασίας, όπως υποστηρίζει ο ίδιος ο οίκος. Τα έσοδα του γαλλικού Ομίλου πολυτελών ειδών διαμορφώθηκαν στα 2,08 δις ευρώ το α’ τρίμηνο, υψηλότερα κατά 44% σε ετήσια βάση σε σταθερό νόμισμα, και υψηλότερα κατά 33% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2019. Όπως γνωστοποιεί το capital.gr, όλες οι προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου εμφάνισαν ισχυρή αύξηση πωλήσεων. Οι πωλήσεις της Ασίας, εκτός της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν το εν λόγω διάστημα κατά 94%, ενώ της Ιαπωνίας και Βόρειας Αμερικής κατά 20% και 23% αντίστοιχα. Λόγω του κλεισίματος των καταστημάτων για τον περιορισμό της πανδημίας οι πωλήσεις του οίκου στην γαλλική αγορά μειώθηκαν κατά 9% ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη κατά 1%.

Με πτωτική τάση επιδόσεων α’ τριμήνου αναμένει η Hugo Boss πως θα υποδεχτεί το 2021 ενώ περιμένει πως θα αυξηθούν τα κέρδη και οι πωλήσεις στο σύνολο του έτους. Στις βασικές αγορές της Γερμανίας και Βρετανίας οι πωλήσεις για τη χρήση του 2020 υποχώρησαν κατά 33% και διαμορφώθηκαν στα 1,95 δις ευρώ από τα 2,88 δις το 2019. Οι ζημιές για το σύνολο της χρήσης ανήλθαν στα 219 εκ. ευρώ, σε σχέση με κέρδη 205 εκ. ευρώ το προηγούμενο έτος, όπως δημοσιεύει το capital.gr.

Η εταιρεία αθλητικών ειδών Puma δήλωσε πως περιμένει η βελτίωση των κερδών του δ’ τριμήνου του 2020 να συνεχιστεί το 2021 με ήπια αύξηση πωλήσεων και σημαντική βελτίωση κερδών παρά τον περιορισμό που υφίστανται τα φυσικά καταστήματα λόγω των περιορισμών. Οι πωλήσεις για τη χρήση του 2020 μειώθηκαν ελαφρώς και διαμορφώθηκαν στα 5,23 δις ευρώ, σύμφωνα με το capital.gr. Τα κέρδη ΕΒΙΤ μειώθηκαν στα 209 εκ. ευρώ, από τα 440 εκ. το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφωθήκαν στα 78,9 εκ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 70% σε σχέση με τα 262,4 εκ. την προηγούμενη χρήση.

Η αμερικάνικη εταιρεία αθλητικών ειδών Dick's Sporting Goods αναμένει για το 2021 πωλήσεις 9,54 - 9,93 δις δολάρια, κέρδη ανά μετοχή 3,81 - 4,55 δολάρια και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 4,40 - 5,20 δολάρια. Τα καθαρά κέρδη δ΄ τριμήνου του 2020 για την εταιρεία λιανικής ανήλθαν στα 219,6 εκ. δολάρια, υψηλότερα από τα 69,8 εκ. πριν από ένα χρόνο. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,43 δολάρια, υψηλότερα των εκτιμήσεων για 2,30 δολάρια, όπως παρουσιάζει το capital.gr. Οι πωλήσεις του τριμήνου έφτασαν τα 3,13 δις δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με τα 2,61 δις πριν από ένα χρόνο και ανήλθαν υψηλότερα των εκτιμήσεων για 3,07 δις. Ακόμα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19,3%, έναντι εκτιμήσεων για 17,1%, και οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου ενισχύθηκαν κατά 57% και αντιστοιχούν στο 32% των συνολικών πωλήσεων για το τρίμηνο.

Για το α΄ τρίμηνο η αμερικάνικη εταιρεία παρασκευής και εμπορίας του brand Crocs αναμένει αύξηση εσόδων μεταξύ 40%-50%, ενώ οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση 29,2%, δηλαδή 363,4 εκ. δολάρια. Για το σύνολο της χρήσης του τρέχοντος έτους αναμένει αύξηση εσόδων 20%-25%, και οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση 22,2%. Η Crocs ανακοίνωσε καθαρά κέρδη δ΄ τριμήνου του 2020 183,3 εκ. δολάρια, υψηλότερα από τα 19,9 εκ. πριν από ένα χρόνο. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,06 δολάρια, αρκετά υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για 81 σεντς. Επίσης, τα έσοδα της εταιρείας για το τελευταίο τρίμηνο του 2020 ανήλθαν στο ποσό - ρεκόρ των 411,5 εκ. δολαρίων, υψηλότερα από τα 263 εκ. πριν από ένα χρόνο και σε σχέση με τις εκτιμήσεις για 408 εκ.. Τα έσοδα στο σύνολο της χρήσης διαμορφώθηκαν στο επίπεδο - ρεκόρ των 1,4 δις δολαρίων, υψηλότερα κατά 12,6% έναντι του προηγουμένου έτους, όπως καταγράφει το capital.gr.

Εκτύπωση
Rate this article:
Δεν υπάρχει αξιολόγηση
400
blog comments powered by Disqus
LINKED BUSINESS
Σύμβολο της Linked Business

Επισκεφτείτε σήμερα την υπηρεσία B2B Sales Leads για να εντοπίσετε εύκολα και γρήγορα:

  1. Αγορές Ενδιαφέροντος
  2. Δυνητικούς Πελάτες
  3. Στοιχεία Εταιρειών

Μάθετε περισσότερα...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Θέλετε πρόσβαση σε συστηματική πληροφόρηση σχετικά με τον παλμό της αγοράς και τα πλέον επικαιροποιημένα market opportunities σε επίπεδο B2B; Αποκτήστε πρόσβαση στο newsletter της Linked Business.

ΕΓΓΡΑΦΗ

OPEN DASHBOARD
RSS